IT destek ve bakım hizmetleri kapsamında verdiğimiz hizmetler; kritik teknik
servis hizmetlerinden, bütünleşik yönetim hizmetlerine kadar geniş bir alanı
kapsamaktadır. Alanında uzman ve sertifikalı personelimizle, işletmelerin asıl
işlerine odaklanması sağlanarak, bilgi teknolojileri konusundaki tüm ihtiyaçları
için, teknik destek ve bakım hizmeti sunulmaktadır. Bununla birlikte, teknolojik
altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulması da
bu kapsamda ele alınan çalışmalar arasındadır.
İşletmelere; ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin
devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek
sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.
Daha fazla bilgi için firmamız ile irtibata geçebileceğiniz gibi, iletişim sekmesi
altında yer alan elektronik posta yolunu da tercih edebilirsiniz.
HİZMET SEÇENEKLERİ
Uzaktan Destek Hizmeti : Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler
ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan
erişim (remote Access) yoluyla sağlanır.
Yerinde Destek Hizmeti : Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları
çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş
olur.
Periyodik Bakım Hizmeti : Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme
kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti
verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar
giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep
olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı
sağlanmış olur.
Yedek Cihaz Bulundurma Hizmeti : Yedek cihaz bulundurma hizmetini alan
müşterilerde, arıza meydana gelmesi durumunda, müşterinin mevcut işini aksatmadan,
yedek cihaz ile değişim yapılır. Bu hizmet kapsamında temin edilen cihazın, yerinde
kurulumu yapılarak devreye alınır.
Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti : Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan
müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli
müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur. Oluşan problemlerin
çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu
sağlanarak çözülme ulaşılır.